Mä kirjotin aluks ihan randomina. Joo, oon siis Kaisa. Tämmöi lyhyt punapäinen ihminen Hämeestä, joka ei aina hallitse suomen kieletä (tai en aina haluakkaan hallita). Koittakaa kestää:) Oon hyvällä pyöristyksellä 17 vee ja partiossa oon sähläilly kohta kymmenen vuotta. Totesin tänää semmossen tosi asian, että jos jostain syystä pitäis lopettaa partio, mun elämä olis sekasin. Tosi sekaisin. Pidän meijä lpk:ssa tarpojia. Sekoitan itteni myös vähän muihinkin asioihin aina välillä. Kaiken partion touhun ja muun kivan lisäksi yritän käydä koulua, se kuitenkin onnistuu välillä vähän vaihtelevalla menestyksellä.

Sattumaretkellä oli siisti! Siitä tekstiä lisää myöhemmin. On  kylläkin vähän semmoin fiilis, että istun loppu illan sohvalla (mahani vieressä, syötiin tänään paljon kaikkee hyvää) telkkaria katellen. Ja tietenkin koittaen lukea kokeisiin xD

-Kaisa:)