Moi! Eka esittelen vähän että kuka mä oon, ettei oo ihan rändomia kirjottaa. Oon Sanni eli Santsa. Mä olen siis Sieppojen luotsi ja mahdollisesti ryhmänvetäjäkin, kun ainakin pyrin oleen kaikessa samoajatoiminnassa mukana. Ikää mulla on 19 eli oon oikeesti vaeltaja meidän lippukunnassa, mutta hallituksessa pestiks määriteltiin samoajaluotsius. Partiohistoriaa löytyy yli 13 vuotta eli hurjastipaljon oon pyörinyt metsässä. (Kiitos tästä mun perheelle, josta kaikki on partiolaisia. Mua ei tiettykään pienenä voitu jättää yksin kotiin kun muu perhe lähti leirille, siks oon alle kouluikäsenäkin pöllöilly partiossa.) Eipä musta varmaan muuta tarvi tietää, paitsi että asun Uudellamaalla kun oon siellä opiskelemassa ja partiollisesti elän siellä vaeltajaelämää yhdessä lippukunnassa. Jees, nyt tiedätte jo kuka on Sanni - toivottavasti muutkin esittelee ittensä! Nyt asiaan, huomenna matka suuntautuu siis Tampereelle, niinku Kaisa onkin jo kirjottanut, ja se vähän jänskättää - ainakin mua. Eniten siinä jännittää ehkä se, että kun kyseessä on sattumaretki, ei voi tietää mitä on luvassa. Ollaan kyllä suunniteltu et käydään jossain kirkossa, syödään jossain, liikutaan jotenkin, käydään jossain museossa ja suoritetaan tehtäviä, joita jokanen on keksiny. (Noi jossain/jotenkin-kohdat heitetään nopalla että missä ja miten.) Lähtö on aamujunalla, että ehditään saada kaikki mahdollinen Tampereesta irti. Raporttia tapahtuneesta tulee sitten tänne ja otan Mike-kamerani mukaan, että voidaan laittaa blogiin myös kuvia. Tässä vähän mun tunnelmia, huomenna vallotetaan mustamakkaran ja Ilveksen kotikaupunki! t.Santsa